Brendiranje Vinarije Aven
Vino koje ćete sa zadovoljstvom piti i poklanjati
dr Jelena Dejanovska
Kreiranje brenda je ozbiljan zadatak. Danas, kada je gužva na tržištu velika, dobro osmišljen brend može napraviti značajan pomak u plasiranju proizvoda.
Moć prvog utiska
Već prvi pogled na neki brend kod kupca ili klijenta ostavlja utisak i stvara pretpostavku o tome šta može očekivati od ponuđenog proizvoda. Ako je brendiranje urađeno u skladu sa kvalitetom koji se zaista nudi, potrošač će nakon prvog konzumiranja proizvoda ili usluge stvoriti emociju koju je kasnije teško promeniti. Ta emocija izdvaja proizvod iz mora sličnih proizvoda, a svaki sledeći susret sa proizvodom izaziva sećanje i evocira utisak koji je stečen prvi put. Zato je bitno da vrhunski proizvod bude opisan na vrhunski način.
Priča vinarije Aven
Svako brendiranje ima svoju priču. Vinarija Aven je mlada vinarija koja se od samog početka s puno ljubavi i pažnje posvećuje proizvodnji vina. Pažljivo odabrane sorte grožđa su samo početak Aven priče.
Simbol koji je bio inspiracija je keltskog porekla i u direktnoj je vezi sa prosvetljenjem. To je prikaz božanske energije do koje svako može stići ako sledi put tri zraka – zraka života, svetla i istine.
Vinarija Aven nalazi se u Inđiji i raspolaže divnim prostorom za degustaciju. Prostor je, kao i sama vinarija, organizovan po principima Feng shui-a. Zapravo je čitavo brendiranje oslonjeno na proračune i balans Feng shui-a.
Brend opisuje kvalitet
Sa ponosom vam predstavljam nekoliko vrsta vina koja nose ovaj brend koncipiran po principima Feng shui-a. Verujem da ćete i sami zaključiti, kada budete probali neko od Aven vina, da je utisak koji ste stekli dok gledate etiketu samo uvertira čaroliji koja sledi dok pijete ovo divno vino.
Cabernet Sauvignon 2017
Vino Chardonnay, Rose, Cabernet Sauvignon
design by Jelena Dejanovska
FENG SHUI & energetsko uređivanje prostora
kontakt vinarija Aven
vinarijaaven@gmail.com
+381 64 174 77 34
Zakažite konsultacije ili proverite kakve konsultacije su vam na raspolaganju
Pročitajte još