Redizajn LOGA po principima Feng shui-a

Koliko je LOGO bitan za poslovanje?

Koliko je važno imati prepoznatljiv LOGO?
Zašto je potrebno uraditi redizajn?
Šta je to vizuelni identitet?

Svaka delatnost kojom se bavimo zahteva da budemo i ostanemo prepoznatljivi svojim klijentima. Oni će nas pamtiti po kvalitetnoj robi ili usluzi, ali klijenti najčešće i najlakše taj utisak vezuju za naš LOGO. Logo predstavlja kombinaciju grafičkih elemenata, simbola i ikona koje na najbolji mogući način trebaju vizuelno predstaviti firmu, delatnost, uslugu, proizvod,… Logo je moguće dizajnirati na najrazličitije načine i uvek ćemo dobiti simbol koji predstavlja vizuelni identitet.

Međutim, kada u dizajn uključimo Feng shui principe, taj isti vizuelni identitet definišemo u skladu sa simboličkim i likovnim vrednostima koje ga pojačavaju i čine prepoznatljivim na jedan potpuno drugi način.

Redizajn loga

Redizajn loga jednako je izazovan kao i sam dizajn. Na primeru firme Nekton DOO (http://www.nekton-ict.com) za koju je urađen redizajn loga i dopunjen web dizajn sajta, najbolje se može videti kako izgleda ovakva promena.

Logo je u procesu redizajna najpre oslobođen konturne linije i 3D efekta koji spadaju u potpuni retro. U jednom trenutku neizbežni dizajnerski potezi, danas se više ne koriste i smatra se da logo koji je urađen na ovaj način oslikava identitet nekoga ko ne prati trendove ili grublje rečeno nekog ko je staromodan i van tokova.

Da bismo klijente ili kupce zaintrigirali i uverili da je ono što nudimo u vrhu trenutne tržišne ponude, preporučljivo je da im putem svog loga predstavimo jasnu informaciju o delatnosti kojom se bavimo, ali i o tome ko smo mi.

Nakon oslobađanja osnove loga od zastarelih elemenata, bilo je potrebno uneti dinamiku u vidu simbola koji predstavlja delatnost.

Redizajn LOGA po principima Feng shui-a

Klijent je insistirao na tome da logo sadrži naziv firme. Slovo “O” nalazi se u zlatnom preseku koji Feng shui podržava kao izraz prirodnog sklada i nečega što prija oku i što naš pogled vodi ka tački interesa.

Nekton DOO bavi se informacionim i komunikacionim tehnologijama, te je stoga slovo “O” stilizovano u neku vrstu mreže rasprostranjene širom sveta. Stilizacija je urađena u osam varijanti i time je ponuđeno osam rešenja.

Poslednji korak je predlog zamene fonta modernijim, ali je klijent odabrao postojeći kao izraz dugogodišnjeg iskustva u poslu. Za logo firme Nekton DOO je po principima Feng shui-a preporučljivo koristiti crnu, tamno plavu i belu boju, jer su to boje koje podržavaju logom predstavljenu delatnost.

Redesign by FENG SHUI & energetsko uređivanje prostora


Ako želite nešto više da saznate o Feng shui-u za 2022. godinu preuzmite Prognozu za 2022. i PRIJAVITE SE BESPLATNO na Feng shui Webinar Oslobodi se straha – Povećaj samopouzdanje

Sve o tome šta vas čeka i od čega se treba čuvati u novoj kineskoj godini Vodenog Tigra, koja počinje 1. februara 2022. godine, možete saznati u knjizi Pokrenite svoju energiju 2022 ili se možete pridružiti online kursu FENG SHUI 2022 GOLD ili FENG SHUI 2022 SILVER na našoj Feng Shui Academy. Za vas smo pripremili mnoštvo saveta koji će vam pomoći da sami primenite Feng shui u svom domu ili poslovnom prostoru i tako stignete do sreće, finansijskog uspeha, prave ljubavi i svega drugog što ste želeli u ovoj godini. 


Ako je došlo vreme za vaše Veliko spremanje života, ovo je prava knjiga za vas! Uz Feng shui formule i pravila koje ćete ovde naći možete samostalno poboljšati Feng shui vašeg prostora za čak 30%

Promenite svoj prostor i promenićete kvalitet svog života. Pogledajte detaljnije šta ćete saznati u knjizi