Redizajn LOGA po principima Feng shui-a

Koliko je LOGO bitan za poslovanje?

Koliko je važno imati prepoznatljiv LOGO?
Zašto je potrebno uraditi redizajn?
Šta je to vizuelni identitet?

Svaka delatnost kojom se bavimo zahteva da budemo i ostanemo prepoznatljivi svojim klijentima. Oni će nas pamtiti po kvalitetnoj robi ili usluzi, ali klijenti najčešće i najlakše taj utisak vezuju za naš LOGO. Logo predstavlja kombinaciju grafičkih elemenata, simbola i ikona koje na najbolji mogući način trebaju vizuelno predstaviti firmu, delatnost, uslugu, proizvod,… Logo je moguće dizajnirati na najrazličitije načine i uvek ćemo dobiti simbol koji predstavlja vizuelni identitet.

Međutim, kada u dizajn uključimo Feng shui principe, taj isti vizuelni identitet definišemo u skladu sa simboličkim i likovnim vrednostima koje ga pojačavaju i čine prepoznatljivim na jedan potpuno drugi način.

Redizajn loga

Redizajn loga jednako je izazovan kao i sam dizajn. Na primeru firme Nekton DOO (http://www.nekton-ict.com) za koju je urađen redizajn loga i dopunjen web dizajn sajta, najbolje se može videti kako izgleda ovakva promena.

Logo je u procesu redizajna najpre oslobođen konturne linije i 3D efekta koji spadaju u potpuni retro. U jednom trenutku neizbežni dizajnerski potezi, danas se više ne koriste i smatra se da logo koji je urađen na ovaj način oslikava identitet nekoga ko ne prati trendove ili grublje rečeno nekog ko je staromodan i van tokova.

Da bismo klijente ili kupce zaintrigirali i uverili da je ono što nudimo u vrhu trenutne tržišne ponude, preporučljivo je da im putem svog loga predstavimo jasnu informaciju o delatnosti kojom se bavimo, ali i o tome ko smo mi.

Nakon oslobađanja osnove loga od zastarelih elemenata, bilo je potrebno uneti dinamiku u vidu simbola koji predstavlja delatnost.

Redizajn LOGA po principima Feng shui-a

Klijent je insistirao na tome da logo sadrži naziv firme. Slovo “O” nalazi se u zlatnom preseku koji Feng shui podržava kao izraz prirodnog sklada i nečega što prija oku i što naš pogled vodi ka tački interesa.

Nekton DOO bavi se informacionim i komunikacionim tehnologijama, te je stoga slovo “O” stilizovano u neku vrstu mreže rasprostranjene širom sveta. Stilizacija je urađena u osam varijanti i time je ponuđeno osam rešenja.

Poslednji korak je predlog zamene fonta modernijim, ali je klijent odabrao postojeći kao izraz dugogodišnjeg iskustva u poslu. Za logo firme Nekton DOO je po principima Feng shui-a preporučljivo koristiti crnu, tamno plavu i belu boju, jer su to boje koje podržavaju logom predstavljenu delatnost.

Redesign by FENG SHUI & energetsko uređivanje prostora


Ako želite nešto više da saznate o Feng shui-u za 2021. godinu PRIJAVITE SE BESPLATNO na Webinar Feng shui za Novac & bogatstvo 2021

Feng Shui za novac & bogatstvo

Ukoliko želite da maksimalno unapredite Feng shui vašeg doma, potrebno je da ispratite energetske promene na detaljnijem, godišnjem nivou. Primenite godišnje Feng shui korekcije u vašem poslovnom prostoru ili na radnom mestu i vladajte energijama oko vas.

Sve o godišnjim Feng shui korekcijama i  mnoštvo saveta u godini Metalnog Govečeta možete naći u e-knjizi Pokrenite svoju energiju 2021 uz koju gratis dobijate Listu godišnjih ciljeva i planer Put uspeha


Ako je došlo vreme za vaše Veliko spremanje života, ovo je prava knjiga za vas! Uz Feng shui formule i pravila koje ćete ovde naći možete samostalno poboljšati Feng shui vašeg prostora za čak 30%

Promenite svoj prostor i promenićete kvalitet svog života. Pogledajte detaljnije šta ćete saznati u knjizi